7 November

Idag är jag trött! 
Liam ligger i sin säng men jag vet faktiskt inte om han sover eller inte, just precis nu hörs han inte i alla fall.
Jag måste skala potatis, starta ugnen, fixa till laxen och slänga ihop den kalla såsen, men jag orkar inte! Så det blir ingen middag idag..
Fast jo, som tur är så har jag redan lagt fram laxen så det finns ingen återvändo och Liam måste ju trots allt äta middag varje dag ;) 
Ibland önskar jag att jag hade en kock hemma, som laga den maten jag bad om. 
Men jag får nöja mig med att min man och jag delar på matlagningen så jag slipper varje dag, men just idag känner jag inte för det, Jag vill bara ligga i soffan och sova! 

Känner heller inte alls för att jobba helgen, blä! 
Det enda positiva är att mina nya tider börjar gälla fr.o.m nu, det ska bli skönt att alltid ha kvällarna lediga på helgerna.
O andra sidan så är detta näst sista jobbhelgen, hur gott är inte det !! 

Men, det gör mig inte piggare just idag, för helst vill jag bara ligga här och äta marabou med smarties hela dagen! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0