9 November

Nu har han tagit tabbies-hysterin till en heeelt ny nivå!
"Telefooon, taabbiiis" 
Japp, min telefon ska enligt honom BARA användas som mini tv att titta på färgglada nallar som pratar bebisspråk.

Men det är värt det! När han sitter och myser i mitt knä och ler och skrattar åt dom, hur sött som helst! 

- Jobbhelgen är slut, det har varit helt okej att jobba och att få komma hem i tid, att slippa sitta där o glo en lördag och söndag kväll! 
Så nu efter helgen har jag en måndagkväll att se fram emot, på jobb. Jippie ;) 
Men nedräkningen har börjat på allvar, efter idag har jag bara 10 dagar kvar att jobba :) 

Vi har haft en liten fågel på jobb idag också, stackars liten! 
Personligen så tycker jag det verkar enklast att fånga in den med en håv eller liknande, och lockat med lite bröd kanske då den förmodligen är ganska hungrig! 
Men nej, på Maxi försöker man fånga små, snabba fåglar i kundkorgar?!? 
Bra tänkt! Hahah 

Vi hade även finbesök av självaste Henke Larsson, inte första gången dock, men jag tycker det är lika tufft varje gång, det är liksom Henke Larsson! 

Denna helgen är jag heller inte lika glad över att ha luktsinnet tillbaka igen, först tappade en kund en stor flaska ättika bara någon meter ifrån mig och en liten stund senare får jag en söndrig klorflaska i näven, blörk! 
Avskyr så stark klordoft och det va nära det vände sig i magen på mig! 

Dessutom så kissade Liam på sin matta idag, han gör det ju ALLTID på pottan annars! 
Men så går det kanske när man är övertrött, ettrig och busig och slår på sin mamma så man åker in på rummet.
Efteråt satt han sig brevid kisset och började kolla i en bok.. Han kunde åtminstone berättat det för mig först ;) 

Snart börjar en film på tvn och jag tänkte bädda ner mig i sängen och somna till den, det är tillåtet såhär tidigt när man gått upp 5 utan att sova middag, är gravid, har jobbat och sen varit ute och busa med Liam hela eftermiddagen :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0