10 Oktober

Jag vet inte varför jag började tänka på smultronmärke och leverfläckar nu, en fredagskväll.
Men nu här jag googlat i alla fall, och tydligen är det väldigt individuellt hur länge man har dom, hur stora dom är och om dom buktar ut eller inte..
Liam har ett smultronmärke mitt på ryggen, jag tycker att det är ganska charmigt samtidigt som jag är glad att det sitter just där då det absolut inte är i vägen eller stör honom på något sätt.
Han fick det när han va ungefär 2 veckor gammal, eller det började synas då.
På BVC sa dom till oss att det skulle försvinna runt ett års ålder men nu är han snart två och har märket kvar.. 
Det buktar iof inte ut längre och har bleknat väldigt mycket, men ändå. 
Och nu den senaste tiden så har jag upptäckt lite leverfläckar, 3st för att va exakt och alla sitter på huvudet, 1 i hårbotten och två långt ner på kinden.
Min lilla smultronpojke ❤️ 
 
En bild på hur det ser ut idag, hur det såg ut från början kan jag inte visa eftersom att jag inte har någon bild på det i denna telefonen.
 
 
Ja som sagt, fredagskväll, Johannes gick precis ut och jag funderar på att gå in och lägga mig för på tv är det inget kul. 
Och sitter jag här och googlar på smultronmärke och sen skriver om det i min blogg är det ett tecken på att jag är en aning uttråkad. 
Risken är väl att jag tråkar ut er också ;)
 
Annars har min rygg verkligen bråkat med mig idag, knappt någon sömn inatt och sen har den fortsatt att värka hela dagen.
Vi va på IKEA för att kolla på säng till Liam, fel dag kan jag bara säga! 
Jag kunde knappt gå, plus att Liam inte sov middag idag så efter ett tag skulle han bara sitta i min famn, vilket gör det ännu svårare att gå.
Så det va en ganska onödig runda då vi inte fick något, köpt, gjort eller bestämt.. 
 
Jag fasar faktiskt lite inför denna jobbhelgen, vet redan nu att här inte kommer bli mycket sovet och sen jobba massa timmar på det, nä jag börjar bli less på det nu.. 
Vill faktiskt hellre lägga min energi och hyfsat smärtfria tid på min familj och sånt jag tycker är kul, inte på att jobba! 
Var är havandeskapspenningen när jag behöver den? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0