16 Oktober

Känslan när man ligger nerbäddad i sängen efter att ha gått upp 5 två dagar för att jobba, och veta att jag är ledig imorgon! Mmmm
 
Imorse kom Liam upp innan jag hunnit gå hemifrån, det har aldrig hänt förr och det va lika jobbigt som jag föreställt mig. 
Älskar att få pussas och kramas med honom innan jag måste gå men hatar när han blir så ledsen. 
Det resulterade i att jag fick stressa till jobb och stämplade in två minuter försent, men det kan jag leva med.
 
Känns lite som att jag har haft en massa förvärkar idag också, från och till, men jag kanske bara varit lite gasig i magen.. Hehe
Bebisen får inte komma förrän tidigast vecka 36/37 om jag själv får bestämma, så fall i fall får jag väl stressa ner ett par grader nu. 
Jag är däremot så fruktansvärt nyfiken på om det är en flicka eller pojke, jag vet att jag tjatar, men jag kan ju knappt tänka på något annat ;) 
Och på tal om det så TROR vi att vi har kommit fram till åtminstone ett pojknamn nu, men det kan ju ändras! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0