22 Oktober

Det är knappt så jag vågar skriva något från appen, men idag gör jag ett försök och slutar det med att den lägger ner så blir jag nog tokig. Håller tummarna.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva utan ville mer bara prova om det går, har dom senaste gångerna skrivit från webbläsaren i telefonen istället. 

Idag hade jag planerat att gå till lekplatsen tidigt som fan, för att trötta ut Liam lagom till han skulle sova middag men självklart så öste regnet ner när vi gick upp imorse och sen visade det sig att Liam har varit super duper trött och gnällig idag, en hel timme satt han lutad mot mig och kollade på bompa vilket inte händer i vanliga fall så jag misstänker att han sovit dåligt inatt, för febrig känns han inte.
Nu ligger han i sin säng efter att ha sprungit efter mig med sin snutte och en nalle i famnen, han till och med stod och kramade mitt ben medan jag borstade tänderna, annars får mitt ben bara en snabb kram lite då och då för den etterbubblan har sällan tid att stå still några långa stunder :) 
Hoppas att han somnar vilket han inte gjorde igår och så hoppas jag att han vaknar pigg och utvilad så han är glad resten av dagen. 

I eftermiddag ska jag och Johannes till MVC, bm har bokat en extra lång tid för hon ska gå igenom lite profylax med oss, vi har det bra vi :)
Under tiden ska Liam umgås med mormor en stund. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0