28 Oktober

Och så va det min tur, höstförkylning kombinerat med väldigt lite sömn tack vare halsbränna.
Behöver jag ens skriva att jag är helt totalt jävla slut? 

Liam verkade en aning piggare imorse när han vaknade och tempen hade sjunkit under 39 grader för första gången på några dagar så han passade på att leka med sina bilar, han ville till och med ut så vi gick en liten runda till Apoteket för att ladda upp med mer alvedon och halsbrännemedel.
Men det va nog lite mycket för mitt pyre, nu ligger han och vilar och jag ska nog göra desamma.
Efter att jag själv tagit alvedon svettas jag som en gris, men öppnar jag fönstrens så fryser jag... 

Tvättstugan är vår men jag struntar helt enkelt i den, i alla fall fram till Johannes kommer hem.

Just nu har jag lite ångest över att jag måste gå upp för att jobba kl 5 imorgonbitti, blä!! 
Det va lättare när livet kretsade kring annat än pengar och man kunde stanna hemma från skolan så fort man hade en fis på tvären.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0