3 Oktober

Efterlängtad fredag, ledig och jag kunde sova ända till halv 5 inatt, lyx så det heter duga! 

Lite över 7 kom lillchefen upp med snutten i högsta hugg.
Lite puss o kram o välling sen har det varit full rulle hela förmiddagen tills han skulle sova igen, men inte ett dugg har jag fått gjort, man skulle kunna tro att vi har 4 schäfrar och 5 barn här hemma, så smutsigt är det. 
Ingen säng är bäddad och ingen disk är diskad, stackars Johannes att komma hem till detta ;) 
Tur att det inte är likadant varje dag!

Har jag förresten sagt att jag är ledig i helgen? Och har jag sagt att jag älskar att va ledig? 

Jag fick i alla fall inte semester den helgen vi skulle ha kalas för Liam, finns inte jätte mycket att göra åt saken mer än att gilla läget och planera om. 
Som tur är så förstår han inte att han fyller år än, så det är nog mest bara jag som blir besviken :) 

Fast o andra sidan så har jag bara fyra helger kvar att jobba, jippie! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0