30 Oktober

Fy fasiken vad det är underskattat att sova middag, det är så jälva gott! 
Men jag vaknade tyvärr inte upp friskare.
Hör inget, ser inget, och varken luktar eller smakar något. Så nu kan limpan passa på att bajsa för jag lär inte klökas! 

Det tråkigaste är nog att jag köpte med mig lösgodis hem från jobb igår, men när jag började äta det så kände jag inte ens lite smak.. Så nu står det i skafferiet och bara ser gott ut! 
Bra bantningsmetod. 

Liam sover fortfarande middag, han vaknade en liten vända för en halvtimme sen men efter att jag klappat honom i pannan så somnade han om igen, han behöver verkligen all sömn han kan få så att han kan få bli frisk snart.
Hans feber har dock sjunkit ytterligare men igår kom hostan, den jag faktiskt började tro att han skulle slippa.
Och imorse tog han sin första tugga på en macka på flera dagar, så klart fick han en hostattack så han va tvungen att spotta ut den igen, men bara att han tog en tugga är ett steg i rätt riktning :) 
Får se om han vill äta middag idag eller om han tänker fortsätta att leva på välling. 
Mammas lilla sjukling ❤️


Å jag älskar denna bilden, den tog jag för några dagar sen för att jag ville se hur Liam såg ut i munnen och halsen.
Men min kamera reagera försent så Liam hann tröttna och stänga munnen igen hehe sötnöt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0