31 Oktober

Bli frisk nu sen är jag redo att föda.. Just så känner jag idag! Jag är sååå nyfiken på vem som bor i min mage och 6 veckor känns som en jätte lång tid.
Det vi vet just nu är att det förmodligen är en liten M som bor där, vi får såklart se när bebisen är född om namnen vi valt passar, och så kan det ju hända att vi ändrar oss igen, det är ju trots allt 6 veckor kvar :) 
Men just nu känns det så rätt! 
Min mamma pratar om en flicka hela tiden, och jag har sagt åt henne att sluta upp med det, tänk så chockad hon blir om det är en pojke nu när hon är så inställd liksom ;) 

Liam har börjat trotsa igen, det måste va ett tecken på att han mår bättre.
Minus förkylning så har det ju varit en ganska lugn vecka med massa mys framför teletubbies, är nådigt trött på dom filmerna och känner att vi måste köpa fler om denna tubbies fixeringen ska fortsätta :)
I alla fall så börjar hans vanliga energi komma fram igen, korta stunder dock men den finns där, äntligen :) 

Idag är det fredag och nästa vecka börjar första jobbeveckan i sista jobbemånaden på ett tag, underbart! 
Och Johannes börjar på sitt nys jobb, jag hoppas att han ska trivas! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0