4 Oktober

Det händer minsann inte varje dag att jag är uppe så här länge, vaken kanske, men sällan på något annat ställe än nerbäddad i sängen.
Men idag är det ju lördag, och jag sov middag, så jag känner mig ganska pigg och vaken trots att klockan är mitt i natten ;) 
 
Idag va vi och köpte vinterskor till Liam, jag känner mig så stressad över sånt när det är något som fattas så det känns skönt att ha det gjort. 
Vi hittade ett par Treksta på Team Sportia, valde mellan dom och ett par Viking, men efter mycket mätande och provande så kom vi (jag och personalen) fram till att Trekisarna satt bäst på Liams fot. 
Tydligen kan det va olika beroende på hur foten ser ut. 
Men ja, Liam va nöjd och ville allra helst gå ut med dom skorna på en gång, han va till och med villig att lämna sina gummistövlar, som annars är favvo skorna! 
Så nu är det bara overall som ska köpas, sen är jag klar!
 
Jag va precis inne och kollade till Liam, precis som alla andra kvällar, det visade sig att han hade somnat med lampan tänd så jag smög in för att släcka den, tyst som en mus! 
Tror ni inte att katten skulle springa in där just då för att leka? Hon är aldrig på hans rum annars för hon är inte speciellt glad för Liam. 
Vilket jag förstår eftersom han rätt som det är tycker att han kan dra henne i svansen.
I alla fall, retligt att hon skulle springa in där just när jag va så duktig på att smyga, sluta med att jag sprang runt och försökte få ut henne, smidig och tyst som en jävla elefant ;) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0