6 Oktober

Nu har jag ändrat mig igen, någon som är förvånad?! 
Näe, inte jag i alla fall! Och inte Hannes heller, han vände bara ryggen till och sa mm, nu sover han..
Denna gången handlar det om en säng, till Liam.
Jag är nöjd med den han har, han verkar själv också nöjd.
Tills vi stöter på kvällar som denna.
Idag har Liam frågat mycket efter mig och vid läggdags blivit jätte ledsen för att jag inte va hemma.
Och nu när jag kom hem, innan jag skulle lägga mig själv så skulle jag i vanlig ordning kika på honom, som vanligt va lampan tänd så jag gick in för att släcka den, då han vaknade!
Vilket aldrig har hänt förr, han tittade snabbt och när han såg att det va jag fick han världens leende på läpparna och sa mammaaa :) 
Det värmde såklart mitt hjärta, men efter det hade han svårt att somna om så jag fick sitta bredvid hans säng och glo för han har stenkoll på om jag är där eller inte.
Då som ni säkert förstår hade det varit mysigt att kunna lägga sig hos honom i sängen istället, betydligt mycket bekvämare också.
Så ja, en vanlig säng kanske 110cm bred så hade vi båda kunnat sova där.
Nej, jag är inte så tjock att jag inte får plats i den sängen han har, men den är inte så lång plus att verken han eller jag kan röra oss speciellt mycket vilket vi båda gör i sömnen. 
 
Då tänker ni säkert, ja men lägg honom i er säng då!! 
Men näää, en hund, en katt, två vuxna och ett barn, snart två, i vår säng. 
Nä, som sagt så rör vi oss en del i sömnen :) 
 
Så imorgon eftermiddag hade jag tänkt fjäska till mig en stor säng till lilleman, om jag säger att Johannes kan ligga där med honom mjuknar nog gobben och ger med sig, ett säkert kort! 
Sängshopping, jiihaa! 
 
Tradigt långt inlägg om en säng!
Men vad hade ni själva gjort? Stor eller liten
säng?
 
Titta, klart man vi krypa ner 😍
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0