7 Oktober

Jag känner mig mer och mer besviken på Liams dagis hela tiden, det är sånt smått som stör mig och kanske påverkas jag av att Liam absolut inte vill att jag ska gå när jag lämnar honom, det slutar med att han gråter hysteriskt och jag måste gå därifrån, varje gång! 
 
Idag i alla fall så skulle dom fotas, utomhus..
I ett hemskt tråkigt, grått och blåsigt väder.
(vad är det för fel på att fotas inomhus, eller liiiiite tidigare på året som alla andra dagis)
Vilket resulterar i att det inte är jätte lönt att klä på honom fina kläder eftersom dom inte kan va ute utan ytterkläder..
Ja, den tanken hade jag vant mig vid! 
Och tänkte att det får väl duga med skaljackan, den är ju ändå helt ok fin! 
Byxorna är lite varmfodrade så dom tyckte jag då att han kunde ha på sig utan skalbyxor.
När jag då kom till dagis precis efter fotot tagits så har han på sig sina blå, jätte smutsiga galonbyxor, seriöst?!?!? Vad va det då för fel på dom svarta, nya, rena skalbyxorna om han nu tvunget skulle ha överdragsbyxor? 
Och på överkroppen hade dom tagit på honom en tjocktröja och över det en fleece.. VARFÖR?! 
Varför fick han inte ha sin jacka? 
 
Kanske en piss i Mississippi för er, men för mig spelar det faktiskt stor roll! 
Varför göra tvärtemot vad man säger? 
 
Och plus detta så har dom bestämt sig för att hoppa över enskilda foton detta året, "för mycket jobb" och "föräldrarna klagar om en klämma sitter snett, tex" .. No shit! 
Självklart kan det väl va svårt att få perfekta bilder på alla barnen, men att ta bort det för att det tar hela dagen, EN dag om året? 
Nä, istället får man som förälder själv kontakta fotografen och åka till hans studio för att ta fotona. Om man nu vill det! 
Dom kan kössa mig någonstans! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0