8 Oktober

Liam ligger och sover och jag passar på att vila i soffan en stund, tvn står på men jag tittar bara på min mage, hur den hoppar upp o ner, hit o dit. 
Jag tycker att det är så mäktigt att det faktiskt ligger en liten människa där inne, i MIN mage. 
Och känslan när bebisen rör sig är så fantastiskt mysig. 
Just nu ligger den där inne och hickar, jag kommer ihåg att Liam hickade ofta i magen, ganska ofta när han väl va född också.
Men i magen kände jag honom alltid på höger sida, denna bebisen känner jag nästan alltid på vänster sida :) 
 
Och så är jag i vecka 30, från och med nu står det att bebisen växer ca 200g i veckan, oj vad fort det går! 
Jag längtar så efter att få träffa vårt andra mirakel och jag är otroligt nyfiken på ifall det är en till liten pojke eller om det är en flicka :) 
 
Tänk att jag för tre år sen knappt trodde att jag kunde bli gravid, och nu är jag det för andra gången ❤️
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0