Fölsegrisen <3

23 Oktober, idag firar jag och Johannes två år som föräldrar men mest av allt firar vi vårt älskade barns två årsdag ❤️

Tänk vad tiden går fort och att det skulle föra en massa glädje och kärlek med sig att bli mamma förstod jag, men absolut inte hur mycket. 
En kärlek som är omöjlig att förklara och omöjlig att förstå om man själv inte fått uppleva den. 

Jag tror i alla fall att Liam är nöjd med dagen, han fick massa presenter av oss imorse men trots att vi kom med högar av paket och skönsång så tyckte Liam att det va mest intressant att prata om och titta på hans nya traktor gardiner som han fick av mormor igår. Men jag håller med honom, det blev fint! 
Detta året va det i alla fall roligare att ge honom paketer, han sa wow och titta hela tiden samtidigt som han slet upp pappret och sen har han lekt med sina nya saker hela dagen :) 

Hans farmor kom en runda med present hon också, så till Liam hade vi köpt en liten prinsessbakelse, så att han kunde blåsa ut lite tårtljus.
Med denna sletna kroppen kunde vi inte hitta på så värst mycket, men lekplatsen tog vi oss till.
Hade tänkt att åka till tropikariet imorgon, men det beror på denna ryggen annars får Hannes och Liam själva åka.

På tal om annat så va Johannes sugen på pizza nu ikväll så jag erbjöd mig lite motvilligt att köra och hämta den åt honom. 
Då sa han att jag skulle köra "hans" bil, saaben som vi köpte för ett halvår sen men som jag har vägrat att köra, är så nöjd med "min" Suzuki.
Men nu när jag eller vi kommit fram till att sälja den och bara ha en bil så får jag ju skärpa mig och lära känna Saaben lite också. 
Så ja, jag tog turbopaketet och körde ett litet värv i Höganäs, och trots att jag varit så anti så tyckte jag faktiskt om den.. 
Så nu får vi se hur mycket Johannes får se av den bilen.. Han kan gott köra Pupukin lite nu när han ändå har till uppgift att städa den så man kan sälja den. 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0