12 September

Alltså så underbart, såå jävla underbart!! 
Jag har precis vaknat efter en timmes sjukt välbehövlig vila. 
Liam vilar idag, äntligen liksom.
Natten har varit ganska hemsk, jag har sovit dåligt och vaknat till och från med kramp i magen, ett tag va jag 100 på att jag höll på att få kräksjukan.
Det va hemskt att va sjuk innan, men nu när man har småbarn är det faktiskt lite mer än hemskt. 

Aja, lite kramp på natten kan jag stå ut med, bara jag slipper resten :)
Liam har också sovit dåligt inatt, Johannes sa att han hade svårt att somna igår kväll och under natten har han vaknat och varit ledsen ett par gånger.
Vaknade nu imorse med hosta, hes och lite förhöjd temp. Så det va ju inte så konstigt. 

Johannes jobbar över idag, jag brukar inte gilla det men idag är jag fan överlycklig. Haha
För vad hade han sagt om han kommit hem till detta? 
Leksaker i hela lägenheten, vår säng är fortfarande obäddad och rullgardinen nerdragen, hälften av disken är tagen ingen mat gjord och här ligger jag i soffan med noll smink i nyllet och ser bara allmänt sliten ut.
Hur trött jag än är brukar jag annars få vårt vem att se acceptabelt ut men nä, inte idag ;)  

Men mat måste vi i alla fall ha, så det är bara att ta sig själv i kragen och släpa upp en trött kropp.
Tror jag slänger in lite kyckling i ugnen bara så sköter det sig själv hehe 

Och nu efter vilan kanske jag till och med orkar rulla upp rullgardinen :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0