15 September

Jag är fruktansvärt trött på allt skrivande om valet, att man gnäller över Facebook gör ändå ingen nytta så shut up! 
Man kan inte göra mer än att lägga sin enda röst, att sen inte alla blir nöjda och tycker det är "skrämmande" hur andra röstar kommer vi aldrig ifrån. 
Alla tycker inte likadant, har aldrig gjort och kommer aldrig göra.

Nu är det  i alla fall måndag, ny vecka, en vecka med en ledig helg att se fram emot, så gott!
Än så länge har jag inget inplanerat mer än dom dagar jag ska jobba, vi kanske ska åka till Johannes farfar i helgen men det är inget som är bestämt.
Idag va Liam inte alls sugen på att va på dagis, han ville bara till mamma! 
Aj aj mitt hjärta värker när jag är tvungen att lämna honom där med darrande läpp.
Jag hoppas innerligt att det går över fort och att han har roligt sen resten av dagen.
Imorgon ska vi mysa som aldrig förr, för då är jag ledig :) 

Just nu håller jag på med tvätten, ett nödvändigt ont och vi hade sjukt mycket smutstvätt idag. 
Alla Liams tröjor va smutsiga så jag fick sätta på honom en body, sån som vi har fall i fall liksom.
Han lös upp som en sol när jag tog fram den, tyckte att det va jätte fin haha






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0