19 September

Efter denna veckan har jag nästan blivit idiot. Milt sagt! 
Liam är på ett helvetes humör, måste va tvåårstrots eller något för detta är inte likt honom.
Det är gnäll, skrik, kläng och så slåss han, speciellt på djur allra helst katter.
Tossi blir jag, det är ju aj aj! 
Så varenda kväll när han lagt sig har jag satt mig ner i soffan och stannat till sängen kallat, jag orkar verkligen inte och kan knappt röra mig efter en dag med den vilden. 
Trots det är han finast i världen, till och med när han skriker. 

Förmiddagen va en riktig bajs och kiss förmiddag, ska inte gå in på detaljer för er skull men kan säga så mycket som att Liam VÄGRADE ha blöja på sig. 
Det positiva med det va att han för första gången bajsade i pottan, bland annat ;) haha 
Jag klappade och hejade och han hade skit kul, stolt över sig själv när han är så duktig så nu hoppas jag att han förstår att det inte är farligt.

Har varit på MVC idag också, Johannes hade tid att följa med och med tanke på Liams humör och för att vi skulle kunna prata ostört så va han hos mina föräldrar under tiden.
Remiss till klara-gruppen är iväg skickad och jag bestämde mig för att tacka nej till bildterapin, känns inte som det är något för mig, mer för dom som är livrädda.
Jag vet inte vad jag är, ibland rädd/skrämd men ibland känner jag ingenting.. Samtidigt vet jag att det inte går att planera en förlossning men barnmorskan och Johannes insisterade, det kan va bra att ändå få diskutera det man är rädd för. 
Dessutom bokade hon en tid till deras läkare för att ta sig en titt på mina höfter, vet inte om jag ska avboka eller om jag ska gå, hon sa att jag hade tid på mig att bestämma mig :) 

Nu ska jag äta lite kvällsmat, om jag orkar resa mig, och sen fredagsmysa med godis och min snygge man :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0