2 september

Efter en ledig men lång dag har jag nu slängt mig i badkaret med super varmt vatten och Liams bubbelskum  ♡ 
Unnar mig lite extra lyx en tisdag, känns gött.

Jag är liksom inte bara gravid, tjock och gnällig. Jag är otroligt flitig också ;)
Helt själv (med lite hjälp från liam) har jag storstädat på hans rum och släpat ut bäbis sängen och in stora sängen. 
Blod, svett och tårar.. men nej, jag klarade det faktiskt bättre än vad jag själv förväntat mig! 
Och bra blir det.
I samma sekund som jag hade bäddat färdigt klättrade Liam upp i sängen med alla sina bilar och började leka, brum brum. 

Dessutom så har jag bestämt mig för vad jag ska göra med vägglampan jag gnällde om häromdagen, jag ska inte köpa den utan jag ska köpa ett sängbord istället och ställa bordslampan som vi har på det. 
Det ser så tomt ut som det är nu liksom, det till och med ekar nu när jag tagit ut sängen med den stora sänghimlen.
Så nu blir nästa projekt att hitta ett sängbord som passar näbbet.. lär inte bli det lättaste ;) 

Just nu ska jag bara ligga här och njuta av att inte ha ont i skinkan, sen ska jag spendera resten av kvällen och natten med att hoppas på att Liam stannar kvar i sängen, läggningen gick bra men det kan jag nog tacka middagsvilan för, som inte infann sig så det va en hemskt trött liten kille som däckade i sin nya säng :) 
Söt är han, så liten men ändå så stor ♡

Trackback
RSS 2.0