26 September

Totalt slutkörd. Det har varit en lång dag idag, bara jag, Liam och Tyson har varit hemma. 
Johannes har varit hos sin pappa, han körde direkt efter jobb och är på väg hem nu igen.
Liam ville inte sova middag idag, så hans humör har pendlat värre än fan.
Skriker han ylar Tyson, gaah! Va man inte dum i huvudet innan så blir man det.

I alla fall, en sån dag man helst umgås med någon annan också, men såklart hade ingen tid med oss.
Så vi gick ner till stranden och lekte lite. Fast enligt mig va det mer lidande än kul..
Lekplatsen där är absolut inte anpassad för små barn och Liam är i en sån ålder att han tror han klara av allt. 
Det slutade med att tjocke jag fick i lite smått panik sprinha upp för den lutande båten för att Liam den lilla vesslan redan va på toppen utan att jag hängt med. 
Tyson tyckte däremot att det va svin kul att springa upp och ner för den där jäkla båten.
Jaja, summan av kardemumman - jag går aldrig dit igen!! 

Nu sover i alla fall min lilla huligan, jag är hungrig men verken kan eller orkar resa mig upp från soffan, min rygg och höfter protesterar som aldrig förr idag, men vad gör väl det om hundra år?
Jag avboka min läkartid, känns som att jag ska kunna stå ut i två månader till, det går fort. 
Sen ska här julbakas och njutas av att va ledig, ååh så skönt! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0