28 September

Jag vet att jag har det bra, men ibland känner jag mig lite extra bortskämd.
Som idag tillexempel, när jag kom ut ur duschen stod min fina Hannes och gjorde fiskburgare till mig, allt för sin gravida sambo ❤️
En liten sak för er kanske, men mig gör det lycklig! 

Imorgon ska vi till förlossningen, klara-mötet som det pratats om ända sen Liam föddes.
Nu är det liksom dags och det pirrar i min knubbiga mage..
Undrar mest om vi kommer få ut något av det, men jag ger det en chans och hoppas på det bästa :)

Liam är så rolig förresten, för ett tag sen fick han ett sängbord så nu har han fått en lampa så han kan se något när han vaknar på morgonen och vill gå upp.
Första kvällarna va det ganska jobbigt, han låg bara och tände och släckte och hade absolut inte tid att somna.
Men igår hörde jag att han va uppe, man hör när han klättrar ner från sängen och sen springer tillbaka efter att ha hämtat en leksak.
Jag förberedde mig på att gå in till honom för att stoppa om honom igen och släcka lampan, men istället blev det tyst efter ett tag och han hade somnat med en av sina traktorer i sängen. Så jäkla sött!
Idag hörde vi samma sak och när det va tyst gick vi i ren nyfikenhet in för att kolla vad han tagit idag, då låg han så fin och sov med en polisbil i handen haha busfrö.
Det som är sötast är ändå att han tänder lampan för att hitta vad han ska ha, och när han lagt sig i sängen så släcker han igen, aw! 

Idag är jag hemma, sjukanmäld, förkylning och huvudvärk vilket jag egentligen (om jag tvingat mig själv) kunnat jobba med. 
Men också pga slutkörda höfter och rygg, det är så att jag knappt kan gå idag..
Jag pressar mig själv bara för att jag H A T A R att behöva ringa och sjuka mig, men så många har sagt till mig nu att, ingen tackar mig för att jag går dit halvinvalid och jobbar, så det har nästan gått in i huvet på mig.. Tog mig i alla fall friheten att va hemma och vila upp mig! 
Välbehövligt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0