6 September

Jag är en sliten individ ikväll, så fort Liam lagt sig och nästan somnat på studs efter allt lekande med Nathalie och jag satt mig i soffan rann all energi ur mig, det är liksom knappt så jag orkar röra tummen över bokstäverna för att få ihop detta inlägget. 

Under dagen har jag känt mig pigg och jag har fått gjort en del, Caroline och Wincent har varit här ett tag också, fikat och ätit pizza. Bra lördag! 
Tyson och deras zeza (stavning) rök däremot ihop, två tuffa hundar dom där men för övrigt gick det bra :) 
Och Liam och Nathalie har lekt fint, bråkat lite om att allt är "mitt" men det är väl så i den åldern.
Pussas och kramas gör dom en del också, så himla sött så jag smälter! 
Så som sagt, bra lördag :) 

Min höft,rygg och skinka blir värre för varje dag som går, fortsätter det såhär så kan jag snart inte gå alls längre! 
Och att bära Liam har blivit ett helt projekt, blä för att ha ont! 
Men bebisen och Liam är värd all smärta i världen ❤️ 
Så jag kommer fortsätta bära honom och sitta på golvet och leka, i alla fall så länge det fortfarande går.

På tal om bebisen så har vi (tror vi) kommit överens om att avboka 3D ultraljudet, även om mamma och pappa betalar så känns det inte 1300kr viktigt att veta fall det är en flicka eller pojke, samtidigt känns det så spännande att föda ett barn utan att veta könet och få den överraskningen då :) 
Så nu får vi väl ta tag i namn letandet, både pojk och flicknamn vilket känns så himla förvirrande, men något ska vi nog komma fram till! 

Och ÄNTLIGEN har jag en iPhone igen, samsung va ingenting för mig så den fick Hannes ta så fick jag en ny, så nu känner jag mig som hemma igen! 




Kommentarer
J

Vad har ni för namnförslag? :)

Svar: Vi har inga namnförslag än så länge precis, kommer på nya titt som tätt så vi får väl bruka allvar med det snart :)
Denice

2014-09-07 @ 14:53:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0