Blä

Jag har varit latare än latast den senaste tiden, börjar få lite ångest över det och känner att jag behöver ta tag i mig själv, men det är jobbigt ju.

Är också inne i en sån period då jag är trött på allt med mig själv, inga kläder är roliga nog att ta på, håret är tråkigt, naglarna är tråkiga, magen är tjock och finnar i huet har jag. 

Jag vill ha aslånga naglar med sjukt mycket färg, solbränd kropp och snygga kläder, lite smycken på det också.. 
Men nä, jag går väl här och är blek i mina fula kläder med min finniga haka.. Haha så deprimerande det måste va att läsa min blogg ibland, det är det att skriva den i alla fall. 
Men förlåt! 
Jag kommer ihåg den känslan när Liam låg i magen också, jag kände mig ful och färglös precis som nu. 
Medan man i hela sitt liv fått för sig att alla gravida känner sig vackra och skimrande. Super sexiga och allt vad det nu är.

Men missförstå mig nu inte, för det mesta är jag ganska nöjd och glad, men svackor kommer väl alla i.
Jag älskar att va gravid och känna bebisen sparka som en vilde, men jag älskar inte att jag blir så förbannat tjock och finnig ;) 

Jag kallade precis upp Liam från sängen, han vägrar sova middag idag också, han kom springande med världens leende på läpparna, kröp upp i min famn och kramades och sen gick han igen. 
Då blir man påmind att det är såå värt att känna sig tjock och ful en liten stund ❤️





Kommentarer
Caroline Weberg

Jag tycker du är jätte fin gravid, men jag känner verkligen igen mig i de du skriver! Jag gick med hästsvans joggingbyxor och lökiga tröjor mestadels när jag va preggo :)

2014-09-10 @ 21:15:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0