23 September

Det är helt galet så fort dom lediga helgerna går, helt plötsligt så är det ny vecka och dags att jobb igen.  
Vi körde massa mil för att träffa Liams farfar över dagen i lördags, istället för att åka till farfars far.. Liam va glad och duktig men vaknade halvvägs hem av alla skarpa bil-lampor som swischa förbi i mörkret på motorvägen hem, men somnade på en gång när vi väl va hemma i sängen. 

Blev plötsligt väldigt medveten om att hösten faktiskt är här när vi körde förbi alla skogar med höstfärgade träd. 
Och fick lite smått panik över Liams vinterkläder, för nä, jag har inte fått tummen ur än. 
Får ta mig en runda på väla när lönen kommit och tömma plånkan lite, allt för att lilleman inte ska frysa. 
Tänkte klicka hem lite nu över internet men sidan är så seg och överbelastad står där, men jag undrar ifall det är vårt wi-fi som segar för nästan ingen sida fungerar.. 
Fick ett mejl häromveckan att man får en vindfleece för halva priset om man köper en skaljacka, den dealen föll jag för direkt! 
Har också gett mig fan på att jag SKA köpa lite mer i tid till nästa år, det är en hel vetenskap att köpa vinterkläder till barn och att köpa allt på en gång blir dyrt. 
Nästa år är jag ju också mammaledig, alltså ingen miljonär ;) 

Förra veckan satt jag och Hannes och skröt om att Babbsan är så duktig som aldrig släpar hem massa möss och fåglar, på sin gräns en fjäril liksom. 
Mamma och pappa har systern till Babbsan och hon kommer ofta hem med sånt äckligt. 
Men igår när vi kom hem efter en vända på biltema så möttes vi av massa fågelfjädrar i hela lägenheten, blörk! 
Ingen fågel och ingen katt hittade vi, men lite slagge har dom nog haft här inne, stackars fågel! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0