1 April

Liam är på dagis så jag borde egentligen passa på att få röjt undan här hemma, torktumlaren är i sönder igen så jag har tvätt i hela lägenheten som behöver vikas. 
Men istället sitter jag i soffan med min sessa i famnen, det är det absolut bästa med att Liam är på dagis ibland - att jag kan mysa med Moa utan att få dåligt samvete och hon kan få sova i min famn hur länge hon vill ❤️

Städningen kan vänta, familjen är viktigare! 

Sen har vi det här med naglar, att jag ens försöker mig på det är fantomme ett under! 
Vad tog det...? Tre dagar? Tummnageln är knäckt på mitten, jag skulle dra ut bältet i Liams bilstol för att få ut honom.
Jösses vad jag blir besviken på mig själv, att jag inte kan tänka mig för innan jag gör saker, eller åtminstone va lite försiktig! 


Jaja, värre saker har hänt denna veckan och min tumnagel är en piss i Mississippi i jämförelse! 

Jag och Moa skulle egentligen haft tjejmys med Malin och hennes söta Maja idag, men alla bacillusker satte stop för det.
Så jag och Moa har lite tjejmys själva helt enkelt 😊






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0