13 April

Måndag igen, ser fram emot och hoppas på en frisk vecka! 
Förra veckan hade vi något konstigt magvirus som sög musten ur denna morsan, det enda jag är sjukligt glad över är att jag gått ner 3 kilo på en vecka! Fattar ni? 
Aktiv har jag inte varit men jag har heller inte ätit något skit som jag alltid annars gör, frukost middag kvällsmat och sånt nödvändigt har jag fått i mig så jag kan ju inte heller säga att jag har svält mig själv! 
Så jävla nöjd! 

Nu efter att Liam lagt blöjan kände jag att vi behövde fler extrabyxor till honom, olyckor kan ju hända trots att han varit torr ett par veckor, till och med på dagis OCH på natten.
Så vi packa ihop familjen och körde till väla direkt när dom öppna. 
Där hade dom radat upp polisbil, ambulansbil och brandbil, eller den lilla brandchefsbilen. 
Gissa om Liam va glad? Han ville absolut inte kolla efter byxor han ville bara provsitta bilar 😅
I alla fall så köpte jag byxor på H&M, för fan va fula dom va! 
Såna ta 3 betala för 2 tog jag och tyckte det va perfekt dagisbyxor, men nääää! 
När vi kom hem och provade dom såg det inte klokt ut..
Dom får snällt ligga i ryggsäcken fall ifall! 

Idag funderar vi på att åka in till IKEA och köpa en ny säng till Liam, en stor säng så vi också kan sova där med honom. 
Han är inne i en period där han vill va hos oss, så nu i flera nätter har han och Johannes sovit på soffan, för i sovrummet väcker Liam och Moa varandra. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0