17 April

25 år tog det för mig att inse hur förbannat dåligt luktsinne jag har, eller att förstå hur fruktansvärt bra det är när jag är gravid. 
Vid denna årstiden för 1 år sen kommer jag ihåg hur jag kunde gå och känna doften av allt som blomma här i vår "trädgård", jag va helt till mig, allt lukta så gott.
Då visste jag inte att jag va gravid, däremot vet jag bättre nu ;)
Denna våren har jag fram till nu gått och verkligen försökt känna dom fantstiska dofter jag gjorde förra året, men nope, inte ett smack känner jag! 
Förstår ni min besvikelse? Jag måste bokstavligt talat trycka upp huvudet i blommorna för att känna något och inte ens då luktar det lika gott som jag minns det.. 

Idag är det fredag, super härligt väder och mitt stora hjärta är hemma, bättre blir det inte. 
Han och jag har putsat fönsterna, eller jag har putsat och Liam har torkat upp det jag stänkt på golvet 😅

Igår kissade han i byxan på dagis. Dom tittade på fåglar eller något och dom trodde Liam sa titta men han sa kissa, varpå dom hade svarat "nej vi tittar efter vi ätit" 
Ja, då kissade han så klart på sig.
Dessutom så GLÖMDE dom väcka honom när dom vilade.. Dom väckte fel unge -.- alltså va? Huvudet under armen och tappat armen! 
Misstag kan alla göra, men hallå, fel unge? 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0