18 April

Imorse vaknade jag av att Liam klappade mig på kinden, hur gulligt är inte det men VAD hände? 
Jag sov som en stock! Vaknar alltid annars bara av att han kliver av sängen, eller åtminstone när han öppnar sin dörr men imorse hade han till och med varit i vardagsrummet och dragit ut laddaren ur Johannes telefon innan han kom in till oss. 

Idag har vi njutit av livet och av varann, vi tog en paus på kafferepet där Gittan (ägaren) överröste Liam med kakor och bakelser, när vi gick fick han också en liten påse med kakor "söndags fika" hette det ;) 
Hann med att snabbkika på doptårtor också, men den uppgiften tror jag att jag ger min mamma, jag har sån beslutsångest och tårtor är inte min favorit precis.

Nu ikväll sitter jag här hemma och ugglor alldeles ensam, Johannes är ute och ränner med lika biltokiga kompisar så han mår väl nu ;) 
En vän utan barn hade inte suttit helt fel just nu, för lite sällskap kan ju va trevligt haha! 
Men nänä, jag går väl o lägger mig istället huliganerna vaknar om några timmar :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0