20 April

Jag är mycket nöjd med mitt fynd idag! 
Liams kallingar går åt och tvättiderna i detta huset är sällsynta så jag tänkte fylla på hans kalsonglåda lite och körde därför till lager 157.
Tänkte glo på lite bebiskläder också trots att jag va säker på att jag inte skulle hitta något där, jag har liksom aldrig gjort det förr.
Där va mycket fint och dessutom va det mycket nedsatta priser, passar mig alldeles ypperligt 👌🏼
4 plag till Moa för 100kr.. Det får man väl skryta med 😅




Och som jag skrivit förr så är jag galen i strumpor 👆🏼😍

Malin och Maja kom med bullar i förmiddags, många timmar med mycket flabb.. Har jag sagt att jag älskar att va ledig? Äh, kan aldrig säga det för många gånger ;) 

Höganäs finaste flickor 💞





Resultatet av att Moa sitter som en säck potatis, sämsta vinkeln 😂


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0