22 April

Spontana dagar är det bästa jag vet, jag är världsämst på att planera saker så det passar mig perfekt att låta bli! 
Att jag sen dessutom är föräldraledig gör mig ännu lyckligare, nästan så att jag vill be min chef säga upp mig, så jag kan börja på a-kassa direkt, slippa jobba och bara kunna va hemma med mina fantastiska barn och ha mysiga spontana dagar hela tiden! 
Jag är en soffpotatis, så att bara va hemma en dag gör mig heller inte så himla mycket!

I alla fall, det är onsdagkväll, redan! 
dagarna har gått fort denna veckan. 
Allt har gått i ett och mina stämband har sällan fått vila, hur kan man ha så mycket att säga, utan att egentligen säga något? 

Idag vände jag på parkeringen på dagis och styrde bilen mot hembygdsparken istället, perfekt väder & perfekt humör på alla fem. 
Moa sussa i vagnen dom flesta timmarna och Liam och Chanel har lekt en massa, så pass att Liam somna stenhårt på vägen hem. 
Chanel gjorde verkligen allt i sin makt för att väcka honom men nope, han sov vidare ;) 

Imorgon tänkte jag ta mig en promenad, enligt min app ska det bara va fint väder imorgon också sen ska det regna ganska länge, så jag får passa på!
Plus att jag måste börja någonstans när det gäller att gå bort all den fika jag fått i mig än så länge denna veckan.. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0