25 April

Idag är det vårmarknad, synd bara att vår vädret inte ville hålla i sig! 
Strunt i det, vi ska gå en sväng ändå.
Liam är skit peppad, JAAAA MAKAD!!! -dock så har han inte en susning om vad marknad är för något 😂
Han ska få sig ett par Foppa tofflor, så det kanske är den tanken som lockar honom. 

Jag hade tänkt se om där finns någon lämplig karusell för honom också, hittar jag en så ska han få åka ett par varv om han vill. 

Nu sitter vi i soffan hela familjen och kollar på barnen i Bullerbyn, nya favoritfilmen och snart kan jag replikerna utantill i denna också.
Tur är det i alla fall att han varierar sina favorit filmer och glor sönder samma film i flera veckor, jag hade liksom blivit knäpp om det fortfarande hade varit teletubbies som gällde! 

Idag tänkte jag göra scones till frukost, nybakat bröd är minsann det bästa man kan ha till frukost, möms - som Liam brukar säga.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0