26 April

Liam är bestämd och Tyson vet sin plats. 
Hade aldrig kunnat önska mig en annan hund, Tyson är så snäll.. och lagom lydig. 





Det va en blöt runda vi gick på i eftermiddags, det regnade lite när vi gick ut så Liams stövlar och skalkläder åkte på. 
Efter en stund öppnade himlen sig och vi såg ut som dränkta katter allihopa. Bäst hade Moa det, inpackad i vagnen! 
Liams kläder fick verkligen visa vad dom gick för, jag har varit tveksam till den där vattentätheten men jo minsjäl, han va snustorr under skalkläderna. Kappahl levererade bra kläder, ännu en gång 👌🏼

En mindre glad Johannes mötte oss i dörren när vi kom hem, han hade dammsugit och torkat golven och blev inte överlycklig när Tyson sprang in dyngsur och lerig efter att ha grävt ner sin boll i rabatten. 
Liam och jag gick in med skorna på och vagnen rullade jag in som vanligt 😅

Det va förmodligen sista gången han spontanstädar när vi går ut och leker! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0