5 April

Här sitter jag med min morgonpigga bebis och tittar på tv, dom andra sover och jag har lovat Johannes sovmorgon idag.
Han skulle egentligen haft det igår men då fick han snällt rycka in och torka kräk mitt i natten medan jag tvättade Liam och sen fick dom två sova på soffan, ingen sovmorgon där inte. 
Imorgon är det min tur men känner jag mig själv rätt så kommer jag bara ligga i sängen och lyssna på när Liam härjar. 

Idag ska barnens farmor komma och påskfika med oss, vi bakade kanelbullar igår så det får hon nöja sig med! 
Liam tycker det är jätte roligt att baka, speciellt när han får en egen degklump att knåda med. 
Han ska få ett påskägg har hon sagt, hoppas lite sådär i smyg att det är ett ägg med en rolig leksak i och inte godis. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0