Bebisar

17 april klockan är lite över 21 och om några minuter är det exakt 4 månader sen vår prinsessa föddes 💗
Förstår inte att tiden kan gå så fort.
När Liam va liten gick tiden fort men nu, med två barn, går tiden otroligt mycket fortare! Det gäller verkligen att njuta av varje liten stund.

Nu är det dags för smakportioner för lillan, redan.. 
Jag har köpt hem en morotspuré men drar mig för att ge henne den. Hon är ju alldeles nyfödd och jag hänger absolut inte med i tempot hon växer. 
När Liam skulle få smakisar kunde jag knappt bärga mig, ville börja så fort jag bara kunde. Vilken skillnad det kan va! 

Jag märker också att en del kläder börjar bli försmå igen, det är snart dags att sortera ut för smått och köpa nytt. Jösses! 

Och Liam ska vi inte tala om bara! Vad händer där liksom?? 2,5 år! 
Man kan föra en diskussion med honom, han förstår och kan berätta om det är något. 
Han klär på och av sig själv och han går på toaletten själv! Själv 😢
Han till och med satt i telefonen och hade en riktig konversation med Nenne här om dagen.. 
Min bebis! Till hösten börjar han på stora avdelningen på dagis. 

Fast idag somnade han i min famn, det va längesen sist och herregud vad mysigt det är! ❤️








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0