23 Augusti

När man sitter inne i en kvav lägenhet på kvällen efter en varm dag och öppnar dörren för att få in luft, och luften är sval - då vet man att hösten är på väg. 

Ett annat tecken är att Moa börjar bli rosslig i luftrören igen, Hujedamig mig vad jag får ont i magen utav bara tanken. Tack gode gud för att vi har lite medicin hemma som underlättar för henne så det förhoppningsvis inte blir som sist. 

OCH, imorgon går vi in i sista veckan som högsnäs bor, ÄNTLIGEN! 
Johannes har fått något märkligt blomsterabstinens så han köper en massa konstiga fröer som han ska så i vår trädgård sen, var ska jag få plats med sandlådan liksom? 😂🌹
Fast jo, Höganäsare får jag väl ändå fortfarande kalla oss. Lerberget är ju trots allt Höganäs kommun ☺️

Sista veckan innebär enormt mycket bananlådor, massa städ och massa packande. Vi har redan börjat packa en del, känns som vi bor i en flyttkartong. 

Så hittar ni inte mig sen, vet ni var jag är.. I väggen, jag gick in i väggen ;) 
Med plugg, två barn, en handikappad gubbe, flytt, flyttstäd, jobb eller inte jobb.. Känner mig lite smått stressad. 
Ledig en dag? Kom hit och packa en bananlåda ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0