6 Augusti

Jag blev bestulen på mina registreringsskyltar igår förmiddags.. På riktigt, mina skyltar!! MINA.

Jag va inne hos mamma och pappa i mindre än en timme och när jag kom ut till bilen igen, med en unge under varje arm och en förvirrad fralla springande runt benen, så va skyltarna borta.. Lönt. 

Jag körde hem och kände mig kriminell. Bilen ser naken ut och alla tittade! 

Nu är jag mest nyfiken på vad tjuvarna ska göra med mina skyltar, vilken bank ska dom råna eller hur mycket bensin ska dom stjäla? Och när kommer första boten hem till oss? 😂

Johannes känner en polis, som meddelade alla andra poliser runt om kring och nu håller alla koll, alla är beredda på något, för enligt polisen, så kan det handla om vad som helst. 

Snacka om att göra en höna av en fjäder.. 

Själv tror jag bara det handlar om småtjuvar. Men jag blir irriterad när jag tänker på det, skaffa egna skyltar för fan! 
Det handlar inte om många kronor, men nu måste vi pröjsa nya skyltar och nya hållare eftersom dom bröt sönder dom som satt.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0