Lerberget

Nu har vi börjat komma iordning i vårt nya hem och jag känner mig redan mer hemma här än vad jag någonsin gjorde i vår andra lägenhet. 
Tyvärr så inleder Moa vår vistelse här med en förkylning så dom senaste nätterna har varit kaos och inatt har utan tvekan varit bland de jobbigaste nätterna sen hon föddes. 
Men det är kanske inte så konstigt med en ny miljö och förkylning på det sover väl vem som helst lite sämre än vanligt. 

Imorse knackade det på dörren och utanför stod Chanel, det är lycka! Min stora loppa kan komma hit själv och Liam kan gå till dom. 
En lekplats utanför trädgården och en massa barn i området 😍
Nämnde jag trädgården? Ååh ☺️ 

Imorgon ska vi ta tag i vår gamla lägenhet så vi kan lägga den bakom oss, jag har små städat i flera veckor men ändå är där en massa kvar att göra så mina föräldrar tar barnen så vi kan få gjort så mycket som möjligt. 
Vad skulle jag gjort utan min mamma och pappa? Jag är så glad att jag har just dom som förebilder på hur jag ska va mot och med mina egna barn. 
När jag tänker på hur jag vill att deras uppväxt ska bli så tänker jag på min egen, det måste vara ett tecken på att mina föräldrar har lyckats! 

Nu ber vi till högre makter att natten ska va bra, eller åtminstone bättre än inatt 🙏🏼☺️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0