19 December

Klockan är två på dagen och jag hade utan problem kunnat bädda ner mig för natten nu. 
Medan resten av familjen sitter i soffan och tittar på frost så har jag slängt mig raklång i Liams säng för en minuts lugn o ro 😅
Ingen av dom vet att jag är här, bäst så för annars hade det blivit bunke på mamma.. 

Här om dagen var Liam och Moa på Liams rum och lekte, Moa var utan blöja i vanlig ordning och jag och Johannes var ute i köket och käkade mackor. 
Barnen var ovanligt tysta men för stunden inget vi tänkte på. 
- till Liam kallade på mig, Johannes gick dit innan jag hann reagera för att jag skulle kunna äta upp min macka och i samma stund så gick Liam mot honom med en legobit i högsta hugg "Moa har bajsat på denna!" ..
Två sekunder senare hör jag Johannes "vaafaaan" 😂
Då hade han hunnit in på rummet och hittat Moa, med ryggen mot dörren satt hon i lugn och ro och lekte med sitt bajsklet.. Hela framsidan var täckt av bajs, Liams matta och Liams älskade Pippi Långstrump. 
Jag kunde inte sluta skratta, HUR kunde vi va så dumma! 


Såhär satt Moa och stirrade på Antons flickvänn när vi firade henne och mamma förra veckan. Alla skrattade åt henne men hon rörde inte en min och släppte inte Linnea med blicken 😂 "det är MIN Anton" 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0