💉

Idag var det dags för 1års vaccinet, Moa skötte det bra och jag får väl ge mig själv en klapp på axeln också! 
Hon hade gått upp 40g sen sist så nu är hon precis över 10kg strecket, stora tjejen. 

Moas humör och energi gick i en rak linje nedåt efter BVC besöket och nu ligger hon och smågnyr i sömnen inne ifrån sin säng. Gör ont i mitt hjärta när mina älsklingar har ont. 
Vilket fall som så är det skönt att ha det gjort så hon kan få vara pigg och glad på sin födelsedag och över jul. 


En glad och lyckligt ovetande tjej innan sprutorna 😍
Annars idag har jag och Liam letat kläder och skor till mig som jag ska ha på en begravning. Liam klackade runt i mina klackskor och till slut bestämde han att jag skulle ha ett par svarta plastskor på mig 😂 Får se hur det blir med den saken.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0