Jul

Och så var årets julfirande över så nu ser vi fram emot nyårsafton och ett nytt år! 
Barnen har fått så himla mycket nya saker och det värmer långt in i hjärtat att se dom så exalterade och glada. Moa är dock lite för liten för att förstå, men hon tyckte åtminstone det var roligt att dra upp allt paketpapper! 

2016 inleder jag med att börja jobba, det är med delade känslor. Det ska bli skönt att få tillbaka lite rutin i vardagen igen men samtidigt älskar jag att ta varje dag som den kommer. Men jobba måste man och jag är glad att jag har möjligheten att börja med varannan helg :) 
Och så är jag glad att ha fått den möjligheten att kunna vara hemma så länge med mina barn. Ett helt år att bara njuta, det är min grej det 😍

Jag tänkte springa lite på mellandagsrean också men det kommer jag inte göra. Kalla mig fjantig, men jag har fått höra att det ska bombas lite. Och jag har inga planer på att bli bombad så jag håller mig hemma! ;) 

Krig mellan Elsa och darth vadar (eller vad han nu heter)



Och såhär blev vår julgransbild 😂


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0