13 Februari

Napp måste va en av dom bästa uppfinningarna till småbarnsföräldrar!
Kan knappt fatta att vi övervägde att inte ge Moa någon napp när hon låg i magen, "det gick ju så bra med Liam".
Han valde det dock själv så där fanns ju inte så mycket att göra.
Och att gå upp kl 5 varje dag kändes liksom inte så konstigt efter ett tag.
Men nu med en nappbebis fattar jag att vi hade kunnat få sova längre om han bara velat ha den.

Moa vaknade idag två timmar efter hon fått mat, då va klockan halv 6, jag förvänta mig inte att hon skulle somna om men ville inte heller göra mat till henne för vid den tiden vaknar Liam så lätt, ville ju att han skulle få sova så länge som möjligt! 
Så jag gav henne nappen OCH hon somnade, förstör ni min lycka? 
Eftersom jag va en liten nattsuddare igår så va den extra timmen sååå välkommen! 

Såg fifty shades of Grey igårkväll, smygpremiär med en fin vän.
Kändes lite lyxigt att åka hemifrån helt själv för första gången sen Moa föddes, det va välbehövligt och skönt att bara få va en stund men efter ett litet tag längtade jag hem till mina bebisar igen :)
Filmen va bra, men böckerna är såklart bättre.
Absolut värt att se den och det ska göras igen, men den gången hemma i soffan!
Borta bra, men hemma bäst! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0