20 Februari

Jag köpte ett par byxor till Liam idag, joggerjeans från Kappahl.
Fattar inte att jag inte hittat dom tidigare?!
Ser ut som jeans men är betydligt mycket mjukare och skönare, passar perfekt till en aktiv Liam som behöver kunna röra sig utan byxor som klämmer. 
Nu behöver vår buse inte gå i mjukisar alltid 😍

Och som vanligt styrdes Liam till prinsess avdelningen där han fastnade för en mega rosa, fluffig kjol.. 
Den va på rea och efter lite tjat på Johannes så fick han köpa den.
30kr och en super lycklig Liam, det va det värt! 
Han till och med sover med den på sig nu och det första vi skulle göra när vi kom hem va att sätta igång musik så han kunde dansa så den flög så fint! 

Och då tänker ni "vem fan köper en rosa prinsesskjol till sin son"
- Jag gör det! Vill han ha en sån, får han en sån! 
Det finns självklart gränser men jag känner som så att blir han homosexuell, så blir han det även utan prinsesskläder.

När jag va gammal nog att bestämma kläder själv så gick jag inte i annat än pojkkläder, jag hade många killkompisar och jag har spelat fotboll hela min uppväxt, inte fasen blev det lebb av mig för det :)  






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0