3 Februari

Och så hade vi det här med minnet.. 
Imorse fick jag promenera med barnen till dagis, inte frivilligt dock men min bil är och förblir (förmodligen) obesiktigad! 
Köra kan jag ändå, men det känns hemskt onödigt plus att det skadar nog inte med en morgon promenad då och då. 
Två flugor i en smäll så jag tog med mig Tyson, som la av världens tolle på vägen dit, såklart fanns där ingen papperskorg i närheten och för att slippa hålla påsen i handen la jag den lite fint på kanten av vagnen.. 
Gick en extra runda innan jag gick hemåt för att Moa sov så gott och vädret va super skönt. 

Ett par timmar senare skulle jag gå hemifrån och därför packa skötväskan, tyckte då det luktade som fan i hallen, hund bajs liksom! 
Tänkte vafan, har Tyson sketet inomhus?! Nästan 6 år gammal! 
Hann nästan bli förbannad innan jag kom på att det faktiskt va jag som hade glömt att kasta bajspåsen jag lagt på vagnen. Ööh! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0