4 Februari

Det glamorösa livet som småbarns föräldrar ❤️
Imorse vaknade Liam och kallade på mig, inte helt ovanligt men det brukar ändå gå bra att Johannes kommer in till honom. 
Men inte idag och han slutade inte skrika förrän trötta jag hade släpat mig upp ur sängen och in på hans rum.
"KISSA SÄNG MAMMAAAA!"
-Godmorgon på mig..

Börja renbädda en nerkissad säng för att sen gå in och hämta en hungrig bebis som sen kräker ner hela mig, vet inte hur många gånger det hänt idag, men det är många! 

Ovanpå det så va Liam på ett hemskt humör idag, kan bero på att han vaknade inatt och vägrade somna om på några timmar, där satt jag mitt i natten i strumpor o trosor för han verkligen inte ville va själv, vad gör man inte för sina bebisar :) 

Innan dagis hann han också med att riva ut ALLA sina kläder ur byrån medan jag satt låst i soffan och matade Moa, han vet när han ska passa på den busen! 
Jag sa åt honom att han skulle minsann få städa själv.
Men när han kände sig färdig kallade han på mig
"Mamma hjämpa stäjja!"
Nej svarade jag, det gör du själv 
"Va?"
Jag upprepade för jag inte trodde att han hörde
"Va?"
Jääääkla oooonge! 

Det slutade med att jag städade när jag lämnat honom på dagis, han hade dessutom delat på alla strumpor han har så där fick jag stå som en idiot och leta efter par.. 

Jaja, pulka snart, där ute kan han väl inte hitta på massa hyss? ;) 




Vi har åtminstone hunnit med att träna nacken idag också, 7 veckor gammal idag och jag tycker själv att hon är himla stark och duktig!
Ser ni hur hon blåser upp näsborrarna när hon koncentrerar sig? Haha söte


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0