Fylld av kärlek

Rosa rosa rosa!
Kommer man över den hypen? Är det bara nyhetens behag eller kommer jag alltid va helt galen i alla rosa fina flickiga kläder? 

Kan fortfarande inte fatta att jag har fått en pojke och en flicka, utan tvekan en dröm som gått i uppfyllelse! 
Att få köpa både pojk och flickkläder, fläta hår och göra en cool mohawk, att ha en möjlighet att få bli både mormor och farmor ❤️ ååh! Mina barn är det finaste jag har! 
Är inte rik pengamässigt, men jag är fruktansvärt rik kärleksmässigt!
Har min egen lilla familj, den fantastiska familjen jag är född i och helt underbara vänner. Bättre blir det inte! 



Måste till väla och köpa detta, smäller av alltså! Längtar efter varmare väder så jag kan klä Moa i det 😍🌸💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0