1 Januari

2015 startar med grått och blåsigt väder, något som däremot är bättre är att Liam tog sovmorgon till halv 7 imorse och Moa gick med på att sova i bebiskorgen från och med 4 inatt, vilket betyder att jag fått sova på sidan och kunnat sova som en stock dom timmarna, det va välbehövligt! 

Nyårspussen gav vi varann redan 10 igårkväll sen somnade vi båda två gott, däremot så vaknade vi lite i 12 då det började smälla mer och mer, Johannes fick lägga sig inne hos en rädd Liam medan jag låg kvar i sängen med Moa och 3 djur, som tur är så bryr dom sig inte jätte mycket och somnade gott så fort det va över, jag också! 

En så lugn nyår kan jag inte minnas att jag någonsin haft, men just denna nyåren va det faktiskt skönt :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0