10 Januari

Det märks stor skillnad på min lilla kille att jag fått tillbaka min energi.
Han går och lägger sig både till middagen och kvällen utan att protestera, eller ja, han säger alltid "om en stund" när man säger att han ska nanna..
Men han förstår nog inte riktigt innebörden med det eftersom han ändå snällt följer med in i sängen :) 

Sen o andra sidan kan han va lite trött också eftersom det varit full rulle sen i torsdags då han fick gå tillbaka till dagis efter flera veckors uppehåll, han hade haft jätte roligt och nästan det första han gjorde va att gå in och klä på sig en rosa prinsessklänning, min lilla pojkprinsessa ❤️ 

På eftermiddagen kom Sarah, Hans, Lias och lilla Mollie.
Super mysigt och så roligt att äntligen få träffa söta Mollie, som föddes två dagar efter Moa.
Dom sov mest medan våra stora huliganer sprang runder och busade och åt kakor mellan värven.
Dom hade roligt verka det som och det känns så kul att dom kom överens så bra då och att Liam inte bara satt i mitt knä och va blyg som han gjort innan ;)

Igår åt vi middag hemma hos mamma och pappa, "som tack för att hon fått ut och gå med Moa i vagnen" haha, hon är rolig hon, min mamma! 
Och på kvällen kom Malin och Kim över på lite fika, Liam fick en lastbil och lite godis och det kunde ju inte passat honom bättre :) 
Moa fick en super söt klänning så jag skicka iväg Johannes till väla för att köpa strumpbyxor så hon kan använda den snart, det är storlek 56 så det borde snart passa 😍



Liam fick va uppe fredagslänge, det har nog aldrig hänt förr! 
Han är i säng senast 7 varje kväll annars, men någon gång ska väl va den första och han somnade som en stock med en gång halv nio när jag la honom :) 

Idag skulle vi åkt till Johannes pappa, men tack vare blåsten så ställde vi in det. 
Där uppe i Värnamo har dom massor med snö och jag känner inte för att blåsa av vägen. Så vi ska se om vi kan köra imorgon istället.
Liam tjatar om farfar så vi måste ändå åka upp snart. 


Morgonmys med mina trollungar imorse ❤️
Inatt sov Moa från 10 till halv 4, förstår ni min lycka när jag vaknade? Tjohooo!
Va säker på att klockan skulle va runt 1 men så va hon nästan 4, så himla skönt att få sova så många timmar i streck! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0