12 Januari

Idag har vi varit på BVC och vägt vår lilla prinsessa, 3895g är hon uppe i nu och mamma tycker det är jätte roligt att hon nu, 4 veckor senare är uppe i samma vikt som jag va när jag föddes, tjock mamma redan som bebis ;) 

I förmiddags berättade jag för Liam att vi skulle till doktorn (lättare för honom att förstå än BVC och distriktssköterskan).
Sa till honom att vi skulle dit med Moa efter han vaknat och det första han gjorde när han kom upp va att berätta det för Johannes som precis kommit hem från jobb. 
Jag blev helt chockad över att han faktiskt kom ihåg det.
Det betyder att man numera inte kan berätta saker som man kanske ska göra, för ett kanske förstår han nog inte än. 

Liam fick ett nytt påslakan set när vi handlade sen, jag är helt galen i påslakan och köper gärna nya varje vecka (det och strumpor) och det verkar faktiskt som att Liam är minst lika galen i påslakan som jag. 
Han blev helt överlycklig och gick och la sig med gläde i sitt bamse täcke ikväll 😍





Kommentarer
Anonym

Va ni är fina 😘

2015-01-12 @ 21:45:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0