13 Januari

Sämsta natten på länge slutade med lång sovmorgon. 
Moa kommer inte till ro och vaknar väldigt lätt, både inatt och nu under förmiddagen har hon varit så. 
Vid halv 4 orkade jag inte resa mig ur sängen fler gånger så hon fick fortsätta sova på mitt bröst, jag behövde verkligen sömnen och det kändes som att hon slappnade av mer när hon fick sova hos mig. 
Vid halv nio imorse kom Liam upp, det fick stressas en del för att hinna va på dagis vid 9! 
Men tro det eller ej, vi hann! 
Då ska jag också tillägga att vi alla tre hade pyjamas än, båda barnen hade nattblöjan som skulle bytas och ingen av oss hade ätit frukost, Liam tog till och med med sig sin vällingflaska i bilen ;) 

Väl hemma igen tänkte jag sätta mig i soffan och andas ut med en kopp kaffe.. Moa hade andra planer så kaffet blev kallt trots att jag fick byta ut det två gånger, det blev alltså inget kaffe för mig, jag tröttnade och det sög! 
Snart kommer min gubbe hem och då ska han få va så snäll o ta hand om vår dotter medan jag ställer mig i duschen ett par kvartar! 

Såhär har vi suttit idag, jag har gett upp försöken att lägga henne i sin korg då hon vaknar efter bara ett par minuter.
Det är jätte mysigt och jag vet att jag kommer sakna det om några månader, men det är också frustrerande att inte få något alls gjort på dom 5 timmarna Liam är på dagis. 
Jag har inte ens bäddat sängen, till och med mitt kalla kaffe står kvar på bordet! 

Men, jag kanske får mer gjort imorgon :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0