14 Januari

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Johannes födelsedag.
31 år, så nu är han närmre 40 än 20. Han blir dock inte överlycklig när man påpekar det ;) 

Det är också min lillebrors födelsedag, 21 år blir han.. Liten pågaspoling! 
Känns väldigt konstig att han är 21, det låter himla litet och han är ju liten. Lillebror.
Men jag va 21 när jag blev gravid med Liam, närmre 22 men ändå!  
Och då va jag ju vuxen! Haha

Dagen har än sålänge varit som vanligt, Liam lämnades på dagis imorse och efter det körde jag och Moa till Ica, där köpte jag blommor till min man, jag kan om jag vill! 
Handlade till maten och sen har vi bara varit hemma och stökat runt. 
Jag sa till Johannes att det är hans dag och han får göra vad han vill, då tog han bilen och körde till själv tvätten -.- haha! 

Moa fick en jätte söt newbie klänning i julklapp av min syster, den är i strl 56 och då va hon 1 vecka gammal så inte förrän nu kan hon använda den, däremot så är den fortfarande stor! 
Liam hade ju typ strl 62 redan när han va lika gammal som Moa, så jag är lite förvånad att en 1 månads bebis fortfarande kan ha 50.. 
Det jag ville komma fram till va att hon fick premiär använda den idag, födelsedagen till ära! 
Och söt är hon!!! 😍 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0