2014

När jag läser om vad alla andra gjort under årets gång börjar jag tänka på vad jag själv gjort. 
Jag kommer inte fram till så himla mycket faktiskt, jag har väl levt ett mer eller mindre vanligt svenssonliv med jobb, dagis, familj och vänner.
Den enda "semester" vi varit på va kålmorden över en helg i början på sommaren, jag har också kommit fram till att jag blir som en liten (eller stor) grottmänniska när jag är gravid, vill inte och orkar inte träffa massa folk var och varannan dag. 
Liam börja på dagis och jag började jobba helt igen i början på året, sen har allt bara rullat på!
Jag blev gravid någon gång i slutet på mars eller början av april.
Hade obetald semester men njöt minst lika mycket för det, om inte mer ;) 
Johannes började jobba igen efter lång tids sjukskrivning och Liam har utvecklats märkbart, språkmässigt och storleksmässigt, i raketfart under årets gång.
Sist men absolut inte minst så fick vi vår Moa, ännu en efterlängtad liten bebis som gjort vår lilla familj komplett ❤️ 
Nu fattas bara en villa sen har vi allt en "vanlig" Svensson familj har.
Två barn, en pojke och en flicka, en hund, en Saab och en klotgrill ;) 

Detta året ska bli ett socialt år hade jag tänkt mig, nu ska jag ta mig tiden att träffa och umgås med alla fina människor runt omkring mig! 
Jag har varit trött och sämst på att va social! .. Förlåt.

Idag är vi bortbjudna på middag till mamma och pappa, ett steg närmre ett socialt liv ;) haha skooooja, dom träffar jag ju ändå alltid :) 




Diskstället i en småbarnsfamilj ;) 
Färgglatt och plastigt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0